Fitness Engros har egen serviceafdeling med fagligt stærke medarbejdere. Alle vore teknikere har stor erfaring med opsætning af nye træningscentre og ligeledes med at udføre service på eksisterende centres maskiner. Vores teknikergruppe dækker hele Danmark. Og vi har fast base i både Taastrup og i Jylland. Derfor er hjælpen aldrig langt fra dig.
Med henblik på at kunne yde den hurtigste og mest kvalificerede service til dig har vi desuden en elektronikingeniør og en sadelmager ansat. Vi kan således tilbyde alt fra avanceret reparation på komponentniveau i elektroniske dele til udskiftning af slidt betræk på maskiners puder mv.
Med en serviceaftale udfører vores teknikere forebyggende og planlagte vedligehold af det udstyr, som aftalen omfatter. En Smart Service-aftale minimerer risikoen for nedbrud, øger dine kunders tilfredshed og gavner din økonomi. Du kan udforme serviceaftalen, så den passer til præcist dit center og dine behov ift. udstyr, der er omfattet, samt frekvens. Typisk indgås aftale om et servicebesøg hver tredje måned eller halvårligt.
Når skaden er sket tilbyder vi selvfølgelig reparation af dit udstyr. Reparation sker oftest hos dig, så dit udstyr hurtigst muligt er klar til brug igen. Men kan i nogle tilfælde udføres reparationen på vores veludstyrede værksteder.
Ved fejlmeldinger på udstyr bedes du kontakte vores serviceafdeling direkte på service@fitnessengros.dk
For at vi kan hjælpe dig hurtigst muligt, bedes du oplyse følgende, når du henvender dig:
Vi har altid et stort lager af både nye og brugte reservedele til de mest kendte fitnessmærker/brands.
Prisen på serviceopstart er bestemt af to faktorer: Afstanden til kunden og reaktionstiden til service påbegyndes. Vi beregner afstanden med udgangspunkt i postnummer 2630 Taastrup, og vi beregner ikke broafgift.
Afstanden beregnes fra centrum af vores postnummer til centrum af dit postnummer ("centroider" anvendes).
Ovenstående opstartspriser er gældende ved service påbegyndt inden for 8 arbejdsdage. Hvis du som kunde ønsker arbejdet udført hurtigere tillægges et hastegebyr på 695,00 DKK excl. moms.
Uanset om du vælger at tilkalde teknisk service ved behov eller om du vælger at indgå en kontrakt med os vedr. Smart Service på dit fitnessudstyr, kan du være sikker på, at arbejdet udføres korrekt og effektivt af vore kvalificerede teknikere.
Du er meget velkommen til at ringe til os, så vi kan tage en snak om, hvordan netop din serviceaftale skal tilrettelægges.
Læs hele vores brochure om SMART SERVICE.