Fri fragt ved køb over 995,-
365 dages returret
Kundeservice: +45 56 14 15 44
FIND APRIL FAVORITTERNE HER

Teknisk service og reservedele både til erhverv og private

Vi kan lave service på næsten alt af maskiner af mærkerne: Star Trac, StairMaster, Body Bike, Assault Fitness, Intenza, DRAX, PRFormance, Nautilus, StairMaster, GYM80, Inotec, Inter Atletika, LMX, Crossmaxx, SQ&SN, Power Plate, sikkert flere, spørg endeligt på mailen længere nede. Vi har lager af langt det meste tilbehør og reparationsudstyr så vi kan gøre det hurtigt, der er også mulighed for at du kan købe enkelte dele hvis du vil lave det selv, i stedet for at få vores teknikere til det. 
Nederest på denne side kan du se garantierne for de forskellige mærker, er dit produkt udløbet kan vi også hjælpe, men imod betaling, det kan dog være langt billigere end at købe en ny. 

Fitness Engros har egen serviceafdeling med fagligt stærke medarbejdere. Alle vore teknikere har stor erfaring med opsætning af nye træningscentre og ligeledes med at udføre service på eksisterende centres maskiner. Vores teknikergruppe dækker hele Danmark. Og vi har fast base i både Taastrup og i Jylland. Derfor er hjælpen aldrig langt fra dig.

Med henblik på at kunne yde den hurtigste og mest kvalificerede service til dig har vi desuden en elektronikingeniør og en sadelmager ansat. Vi kan således tilbyde alt fra avanceret reparation på komponentniveau i elektroniske dele til udskiftning af slidt betræk på maskiners puder mv.


Vedligeholdende service: Smart Service Aftale

Med en serviceaftale udfører vores teknikere forebyggende og planlagte vedligehold af det udstyr, som aftalen omfatter. En Smart Service-aftale minimerer risikoen for nedbrud, øger dine kunders tilfredshed og gavner din økonomi. Du kan udforme serviceaftalen, så den passer til præcist dit center og dine behov ift. udstyr, der er omfattet, samt frekvens. Typisk indgås aftale om et servicebesøg hver tredje måned eller halvårligt.


Reparation af dit udstyr

Når skaden er sket tilbyder vi selvfølgelig reparation af dit udstyr. Reparation sker oftest hos dig, så dit udstyr hurtigst muligt er klar til brug igen. Men kan i nogle tilfælde udføres reparationen på vores veludstyrede værksteder.

Kontakt ved fejlmeldinger

Ved fejlmeldinger på udstyr bedes du kontakte vores serviceafdeling direkte på service@fitnessengros.dk

For at vi kan hjælpe dig hurtigst muligt, bedes du oplyse følgende, når du henvender dig:

  • Mærke på maskinen
  • Model
  • Serienummer
  • Gerne billede eller video af fejl

Reservedele

Vi har altid et stort lager af både nye og brugte reservedele til de mest kendte fitnessmærker/brands.


Attraktiv og fair prisstruktur

Prisen på serviceopstart er bestemt af to faktorer: Afstanden til kunden og reaktionstiden til service påbegyndes. Vi beregner afstanden med udgangspunkt i postnummer 2630 Taastrup, og vi beregner ikke broafgift.

Afstanden beregnes fra centrum af vores postnummer til centrum af dit postnummer ("centroider" anvendes).

Ovenstående opstartspriser er gældende ved service påbegyndt inden for 8 arbejdsdage. Hvis du som kunde ønsker arbejdet udført hurtigere tillægges et hastegebyr på 695,00 DKK excl. moms.

Uanset om du vælger at tilkalde teknisk service ved behov eller om du vælger at indgå en kontrakt med os vedr. Smart Service på dit fitnessudstyr, kan du være sikker på, at arbejdet udføres korrekt og effektivt af vore kvalificerede teknikere.

Du er meget velkommen til at ringe til os, så vi kan tage en snak om, hvordan netop din serviceaftale skal tilrettelægges.


Læs hele vores brochure om SMART SERVICE.

Her kan du betale med Dankort, VISA og MasterCard Her kan du betale med Anyday MobilePay Viabill GLS Pakkeshop Click & Collect (i 2630 Taastrup)